Subject: Soovime juhtnööre
From: "Ingrid Ots-Vaik" <[email-masked]>
To: "Harno info", "AKI info"
Cc: "Indrek Masing"
Date: Wed, 4 Sep 2024 10:34:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Raasiku Vallavalitsusse saabus teabenõu, millega nõuti meilt välja HARNO
poolt saadetud 17.08 kirja. Edastasime kirja ajakirjanikule, kuid
keeldusime väljastamast infosüsteemi sisenemiseks Raasiku Vallavalitsusele
antud unikaalset pääsukoodi.

Soovisime ajakirjanikult selgitust, millise seaduse millise sätte alusel
oleme kohustatud talle edastama infosüsteemi unikaalse koodi, mis on
mõeldud infosüsteemi sisenemisel AINULT Raasiku Vallavalitsusele.

Palume juhtnööre edasiseks toimimiseks,

Lugupidamisega

Ingrid Ots-Vaik

Tel 5340292

From: Priit Pärnapuu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 10:15 AM
To: Ingrid Ots-Vaik <[email-masked]>
Subject: Vs: Teabenõue

Tere

Vaikeväärtus on avalik ning kui teabevaldaja soovib seda salastada, saab
seda teha üksnes seaduses sätestatud korras. Tõestamise ja põhjendamise
koorem on teil, mitte minul.

Tänan

Kõike head

Priit Pärnapuu

Tel: 56872778

  _____

Saatja: Ingrid Ots-Vaik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 4. september 2024 10:09
Adressaat: Karolin Tooming <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Priit Pärnapuu
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Teabenõue

Tere!

Palun esitage, millise seaduse millise sätte alusel oleme kohustatud Teile
edastama infosüsteemi unikaalse koodi, mis on mõeldud infosüsteemi
sisenemisel AINULT Raasiku Vallavalitsusele.

Tervitades

Ingrid Ots-Vaik

From: Karolin Tooming <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 4, 2024 10:03 AM
To: Ingrid Ots-Vaik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Teabenõue

Edastan!

Lugupidamisega

Karolin Tooming

Raasiku Vallavalitsus

Haridus- ja sotsiaalosakonna juhataja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53880573

Saatja: Priit Pärnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 4. september 2024 09:58
Adressaat: Karolin Tooming <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Teabenõue

Tere

Palun nimetada õiguslik alus unikaalse koodi väljastamata jätmiseks.
Millise seaduse ja paragrahvi (vajadusel lõike ja punkti) alusel puudub
mul juurdepääsuõigus?

Tänan

Kõike head

Priit Pärnapuu

Tel: 56872778

  _____

Saatja: Karolin Tooming <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 4. september 2024 09:20
Adressaat: Priit Pärnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Kantselei <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Teabenõue

Tere!

Edastame küsitud kirja. Kirjas on kustutatud Raasiku vallale omistatud
unikaalne kood, mida me ei avalda.

Lugupidamisega

Karolin Tooming

Raasiku Vallavalitsus

Haridus- ja sotsiaalosakonna juhataja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53880573

Saatja: Kantselei <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 30. august 2024 08:19
Adressaat: Kai Sinisalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Karolin Tooming
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Teabenõue

From: Priit Pärnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 29. august 2024 19:29
To: Kantselei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Teabenõue

Tere

Haridus- ja Noorteamet saatis kohalikele omavalitsustele 20. juunil ja
uuesti 17. juulil üldhariduskoolide rahuloluküsitluste tagasiside, mis oli
mõeldud koolipidajatele. Palun väljastada kõnealune kiri, ükskõik, kas 20.
juuni või 17. juuli oma. Isikuandmeid kõnealune kiri ei sisalda, soovi
korral võib kinni katta HARNO ametnike nimed ja kontaktid.

Tänan

Kõike head

Priit Pärnapuu

Tel: 56872778

From: Harno rahulolu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Üldhariduskoolide rahuloluküsitluste tagasiside koolipidajatele
2024

Austatud koolipidaja!

20. juunil saatsime kohalikele omavalitsustele kirja, kus andsime teada,
et riiklike üldhariduskoolide rahuloluküsitluste tulemused ja tagasiside
on nüüd tagasisidekeskkonda lisatud. Käesoleval nädalal oleme saanud
paarilt omavalitsustelt tagasisidet, et tulemuste avalikustamise kiri pole
nendeni jõudnud, mistõttu saadame 20. juunil saadetud kirja kindluse
mõttes uuesti.

Veebruarist aprillini viis Haridus- ja Noorteamet koostöös Haridus- ja
Teadusministeeriumiga läbi riiklikud üldhariduskoolide rahulolu- ja
koolikeskkonna küsitlused.

Üldhariduskoolide küsitlustest võttis osa 451 üldhariduskooli. Kõikidest
4. klassi õpilastest vastas küsitlusele 71,3%, 8. klassis 66%, 11. klassis
68% ning täiskasvanute gümnaasiumite õppijatest vastas küsitlusele 30,8%.
Õpetajate küsitlusele vastas kokku 8779 õpetajat ning lapsevanemate
küsitlusele 23 722 lapsevanemat.

Nagu eelmisel aastal, jagatakse ka tänavu kohalike omavalitsustega
tulemusi läbi spetsiaalse veebipõhise tagasisidekeskkonna.

Tagasisidekeskkonnatutvustus

Tagasisidekeskkond on loodud selleks, et anda kohalike omavalitsuste
hariduskorraldusega tegelevatele spetsialistidele tagasisidet iga-aastaste
riiklike üldhariduskoolide rahuloluküsitluste tulemuste kohta. Rakendusse
on koondatud kõik rahuloluküsitluste tulemused alates 2017. aastast.

Tagasisidekeskkond jaguneb oma ülesehituselt kaheks põhivalikuks ning
neljaks peamiseks vaateks. Kogu olulise informatsiooni rakenduse
kasutamise kohta leiate tagasisidekeskkonna esimeselt lehelt ehk info
vaatelt.

Kutsehariduskoolide ja lasteaedade tagasiside avalikustame hiljemalt
õppeaasta lõpuks ning ka kutse- ja alushariduse tagasisidele pääsete ligi
kasutades ülalpool toodud tagasisidekeskkonnas oma unikaalset KOV koodi.

Rahulolu- ja koolikeskkonna küsitluste kohta leiab rohkem
lisainformatsiooni: Haridus- ja Noorteameti inforuumist
<https://projektid.edu.ee/pages/viewpage.action?pageId=68651372>  ning
Haridus- <https://hm.ee/rahulolu-haridusega>  ja Teadusministeeriumi
koduleheküljelt. 2021. aastal toimunud rahulolu- ja koolikeskkonna
küsitluste riiklike aruannetega on võimalik tutvuda:
https://harno.ee/riiklikud-rahulolukusitlused.